piątek, 10 grudnia 2010

Sportowy filtr powietrza

 Porządne sportowe filtry powietrza (gąbkowe) kosztują bardzo dużo, dlatego ja postanowiłem do mojej jawki zrobić redukcję z gaźnika na filtr od CZ 350. Poniżej są pokazane moje wstępne plany (wymiary jeszcze się mogą zmienić), oraz foto filtra z CZ 350. Nie wiem jak mi wyjdzie ta redukcja, ale jak będę robił sobie to mogę przy okazji zrobić więcej sztuk (co do ceny to się dogadamy) , jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę pisać na gg: 4851488




4 komentarze:

  1. Oczyszczacze powietrza w atrakcyjnej cenie? Zaufałem kuna system i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mimo wszystko wolę wszystko oryginalne mieć... sporo zainwestowałam w maseczkę https://zdrovi.pl/k/maski-antysmogowe/maski-antysmogowe-respro-allergy/ ale zależy mi przede wszystkim na tym, by jak najwięcej zanieczyszczeń i alergenów usuwała na filtrze i abym nimi nie oddychała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podczas intensywnych treningów w domu, warto zadbać o jakość powietrza. Osobiście wybrałem oczyszczacz powietrza na wirusy, który świetnie sprawuje się w dobie Covid19

    OdpowiedzUsuń